Середа, 22.05.2024, 01:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Борсуківська ЗОШ І-ІІ ст.Новоушицького р-н.

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Статут школи
29.11.2017, 15:55

Затверджено:
Рішенням сесії Борсуківської                                  
сільської ради від                                                 
« 22 » листопада 2017 року                                       
Сільський голова                                                                                                                                              

                         А.Г.Атаманчук                                                                             
                                                       







Статут


Борсуківської загальноосвітньої школи
ІІІ ступенів
Новоушицького району Хмельницької області

(узгоджений із Законом «Про освіту» від 05.09.2017р №2145-VIII )








 



 

2017 рік



І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 

1.1. БОРСУКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ НОВОУШИЦЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі заклад освіти) є правонаступником державного комунального закладу освіти базової загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с.Борсуки і є юридичною особою.

 Заклад загальної середньої освіти діє на підставі статуту, який затверджується засновником або уповноваженим ним органом.

Засновником закладу освіти є Борсуківська сільська рада (далі - Засновник).Права і обов'язки засновника щодо управління закладом освіти визначаються цим Законом та іншими законами України, установчими документами закладу освіти. Засновник закладу освіти або уповноважена ним особа:

  • затверджує установчі документи закладу освіти, їх нову редакцію та зміни до них;
  • укладає строковий трудовий договір (контракт) з керівником закладу освіти, обраним (призначеним) у порядку, встановленому законодавством та установчими документами закладу освіти;
  • розриває строковий трудовий договір (контракт) з керівником закладу освіти з підстав та у порядку, визначених законодавством та установчими документами закладу освіти;
  • затверджує кошторис та приймає фінансовий звіт закладу освіти у випадках та порядку, визначених законодавством;
  • здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти;
  • здійснює контроль за дотриманням установчих документів закладу освіти;
  • забезпечує створення у закладі освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування;
  • здійснює контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;
  • реалізує інші права, передбачені законодавством та установчими документами закладу освіти;
  • засновник або уповноважена ним особа не має права втручатися в діяльність закладу освіти, що здійснюється ним у межах його автономних прав, визначених законом та установчими документами;
  • засновник або уповноважена ним особа може делегувати окремі свої повноваження органу управління закладу освіти та/або наглядовій (піклувальній) раді закладу освіти.

Засновник закладу освіти зобов'язаний:

  • забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов;
  • у разі реорганізації чи ліквідації закладу освіти забезпечити здобувачам освіти можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти;
  • забезпечити відповідно до законодавства створення в закладі освіти безперешкодного середовища для учасників освітнього процесу, зокрема для осіб з особливими освітніми потребами;
  • особи, які здобувають повну загальну середню освіту, проживають у сільській місцевості і потребують підвезення до закладу освіти і у зворотному напрямку, забезпечуються таким підвезенням за кошти місцевого бюджету.

1.3. Засновник або уповноважений ним орган здійснює фінансування Навчального закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.


1.4. Власником майна є територіальна громада с.Борсуки в особі Борсуківської сільської ради.

1.5.Адреса розташування навчального закладу: 32624, вул. Героїв Небесної сотні, 67, с.Борсуки Новоушицького району Хмельницької області.

 1.6. Заклад є юридичною особою, має печатку, штамп, ідентифікаційний код, має право відкривати реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства та може мати самостійний баланс.


1.7. Навчальний заклад заснований відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших законодавчих актів України.

1.8. Навчальний заклад належить до комунальної власності територіальної громади с.Борсуки.

 
1.9. Головною метою закладу  є забезпечення реалізації права громадян на загальну середню освіту, всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

  • Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності:
  • вільне володіння державною мовою;
  • здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;
  • математична компетентність;компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
  • інноваційність;
  • екологічна компетентність;
  • інформаційно-комунікаційна компетентність;
  •  культурна компетентність;
  • підприємливість та фінансова грамотність;
  • інші компетентності, передбачені стандартом освіти.

Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв'язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми.

1.10. Головним завданням закладу є:

  • забезпечення реалiзацiї права громадян на повну загальну середню освiту;

· виховання громадянина України;

· виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицiй i звичаїв, державної та рiдної мови, національних цiнностей українського народу та iнших народiв i нацiй;

· формування i розвиток соцiально зрiлої, творчої особистостi з усвiдомленою громадянською позицiєю, почуттям національної самосвiдомостi, особистостi, пiдготовленої до професійного самовизначення;

· виховання в учнiв поваги до Конституцiї України, державних символiв України, прав i свобод людини i громадянина, почуття власної гiдностi,
вiдповiдальностi перед законом за свої дiї, свiдомого ставлення до обов'язкiв людини i громадянина;

· розвиток особистостi учня, його здiбностей i обдарувань, наукового свiтогляду;

· реалiзацiя права учнiв на вiльне формування полiтичних i свiтоглядних переконань;

· виховання свiдомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я iнших громадян як найвищої соцiальної цiнностi, формування засад здорового способу життя, збереження i змiцнення фiзичного та психiчного здоров'я учнiв;

  • створення умов для оволодiння системою наукових знань про природу, людину i суспiльство.

1.11. Заклад у своїй дiяльностi керується Конституцiєю України, Законами України "Про освiту"       від 05.09.2017   № 2145-VIII,  "Про загальну середню освiту", iншими законодавчими актами України у сфері освіти і науки та міжнародних договорів України, укладених в установленому законом порядку, постановами Верховної Ради України, наказами МОН та власним Статутом.
 Листи, інструкції, методичні рекомендації, інші документи органів виконавчої влади, крім наказів, зареєстрованих Міністерством юстиції України, та документів, що регулюють внутрішню діяльність органу, не є нормативно-правовими актами і не можуть встановлювати правові норми.

1.12. Заклад має право самостійно приймати рішення з будь-яких питань у межах своєї автономії, визначеної цим Законом, спеціальними законами та/або установчими документами, зокрема з питань, не врегульованих законодавством. i здiйснює дiяльнiсть в межах своєї компетенцiї, передбаченої законодавством України, та власним Статутом.


1.13. Заклад несе вiдповiдальнiсть перед особою, суспiльством i державою за:

  • безпечнi умови освiтньої дiяльностi;

· дотримання державних стандартiв освiти;

· дотримання договiрних зобов'язань з iншими суб'єктами освiтньої, виробничої, наукової дiяльностi, у тому числі зобов'язань за мiжнародними угодами;

  • дотримання фiнансової дисциплiни.


1.14. У закладi визначена державна мова навчання. Заклад освіти забезпечує обов'язкове вивчення державної мови, в обсязі, що дає змогу провадити діяльність у вибраній галузі з використанням державної мови.  В закладі проводиться вивчення мови міжнародного спілкування, насамперед німецької (англійської) мови.

1.15. Заклад має право:

  • у встановлені законодавством строки заклад проходить процедуру ліцензування;

· проходити в установленому порядку державну атестацiю;

· визначати форми, методи i засоби організації навчально-виховного процесу за погодженням iз власником (засновником);

· визначати варiативну частину робочого навчального плану;

· в установленому порядку розробляти i впроваджувати експериментальнi та iндивiдуальнi робочi навчальнi плани;
спiльно з вищими навчальними закладами, науково-дослiдними iнститутами та центрами проводити науково-дослiдну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;

· використовувати рiзнi форми морального i матеріального заохочення до учасникiв навчально-виховного процесу;

· бути розпорядником рухомого i нерухомого майна згiдно з законодавством України та власним статутом;

· отримувати кошти i матерiальнi цiнностi вiд органiв виконавчої влади, юридичних i фiзичних осiб;

· залишати у своєму розпорядженнi i використовувати власні надходження у порядку визначеному законодавством України;

  • розвивати власну соцiальну базу: мережу спортивно-оздоровчих, лiкувально-профiлактичних i культурних пiдроздiлiв.


1.16. Класи у закладi формуються згiдно з нормативами їх наповнюваностi, встановленими законодавством, з урахуванням наявностi примiщень, що вiдповiдають санiтарно-гiгiєнiчним вимогам для здiйснення навчально-виховного процесу, та вiдповiдно до кiлькостi поданих заяв про зарахування до закладу.

  • Наповнюваність класів закладів загальної середньої освіти не може перевищувати 30 учнів.  
  • У закладах загальної середньої освіти, розташованих у селах і селищах, кількість учнів у класах визначається демографічною ситуацією, але повинна становити не менше п'яти осіб. У разі меншої кількості учнів у класі заняття проводяться за індивідуальною або іншими формами навчання. 
  • Заклад освіти може забезпечувати здобуття початкової освіти дітьми (незалежно від їх кількості) одного або різного віку, які можуть бути об'єднані в один чи різні класи (групи). У такому разі освітній процес може організовуватися одним або кількома вчителями, або в будь-якій іншій формі, яка буде найбільш зручною та доцільною для забезпечення здобуття дітьми початкової освіти відповідно до стандарту освіти.
  • За письмовими зверненнями батьків, інших законних представників учнів та відповідно до рішення засновника у закладі освіти функціонують групи подовженого дня, фінансування яких здійснюється за кошти засновника та за інші кошти, не заборонені законодавством.

1.18. На рівнях початкової та базової середньої освіти освітній процес може організовуватися за циклами, визначеними спеціальним законом, поділ на які здійснюється з урахуванням вікових особливостей фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей.


1.19. Заклад приймає рiшення про створення класiв з поглибленим вивченням предметiв, класiв (груп) з вечiрньою (заочною, дистанцiйною) формою навчання, спецiальних та iнклюзивних класiв для навчання дiтей з особливими освiтнiми потребами за погодженням із засновником чи його органами.


1.20. Iндивiдуальне навчання та навчання екстерном у закладi органiзовуються вiдповiдно до положень про iндивiдуальне навчання та екстернат у системi загальної середньої освiти, затверджених МОН.


1.21. Подiл класiв на групи для вивчення окремих предметiв у закладi здiйснюється згiдно з нормативами, встановленими МОН.

1.22. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Заклад освіти формує відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднює таку інформацію на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:

  • статут закладу освіти;
  • ліцензії на провадження освітньої діяльності;
  • сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти;
  • структура та органи управління закладу освіти;
  • кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;
  • освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;
  • територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти);
  • ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;
  • мова (мови) освітнього процесу;наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);
  • матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);
  • наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання;
  • результати моніторингу якості освіти;
  • річний звіт про діяльність закладу освіти;
  • правила прийому до закладу освіти;
  • умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;
  • розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти;
  • перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;
  • інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.

Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.

1.23. Особливості відносин між закладами освіти та політичними партіями (об'єднаннями) і релігійними організаціями:

  • заклади освіти відокремлені від церкви (релігійних організацій) і мають світський характер;
  • у закладах освіти забороняється створення осередків політичних партій та функціонування будь-яких політичних об'єднань;
  • забороняється залучати здобувачів освіти до участі в заходах, організованих релігійними організаціями (крім закладів освіти, визначених частиною другою цієї статті) чи політичними партіями (об'єднаннями), крім заходів, передбачених освітньою програмою;
  • забороняється залучати здобувачів освіти до участі в заходах, організованих релігійними організаціями чи політичними партіями (об'єднаннями), крім заходів, передбачених освітньою програмою;
  • керівництву закладу освіти, органам державної влади та органам місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється залучати працівників закладів освіти до участі в заходах, організованих релігійними організаціями чи політичними партіями (об'єднаннями);
  • здобувачі освіти не можуть бути обмежені у праві на здобуття освіти в закладі освіти за їх належність або неналежність до релігійних організацій чи політичних партій (об'єднань).

1.24. Освітня діяльність закладу провадиться на підставі ліцензії, що видається органом ліцензування відповідно до законодавства обласною державною адміністрацією.

Категорія: Мої файли | Додав: Наталка-Полтавка
Переглядів: 119 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук

Борсуківська ЗОШ І-ІІ ст. Новоушицького р-н. Хмельницької обл. © 2024
uCoz